Beneficiile marketingului digital in economia unei afaceri

Odata cu explozia digitala din ultimii douazeci de ani, conceptul de marketing digital s-a extins pe scara larga si include acum toate practicile legate de marketing care utilizeaza canale si mass-media web. Aproape toate companiile de astazi au un site web, un instrument esential pentru a fi vizibile si pentru a raspunde asteptarilor pe care le au consumatorii.

Foarte repede, dezvoltarea algoritmilor motoarelor de cautare a aratat ca un site web nu va fi suficient de unul singur. Astfel, pentru a se face cunoscuti pe web si pentru a viza consumatorul, au fost dezvoltate de-a lungul timpului strategii, incluse in ceea ce se numeste marketing digital.

Avantajele marketingului digital

De ce utilizeaza companiile de digital marketing sau angajeaza o agentie care sa se ocupe de  marketing digital?

Pur si simplu, pentru ca o strategie digitala ofera multiple avantaje, aplicabile tuturor tipurilor de companii, de dimensiuni diferite.

  • Marketingul digital permite interactiunea directa cu clientul 
  • Informatiile obtinute despre consumatori va ajuta sa va adaptati oferta si sa oferiti un produs sau un serviciu personalizat care sa raspunda nevoilor lor
  • Marketingul digital ajuta la loialitatea si satisfactia clientilor printr-o relatie durabila si de calitate
  • De asemenea, economiseste costuri si buget, pentru ca utilizarea unui site web costa mai putin decat infiintarea unui magazin fizic
  • Marketingul digital creeaza o disponibilitate 24/7 a afacerii pe care o aveti
  • Deschiderea internationala este facila
  • Beneficiile legate de vizibilitate imbunatatesc imaginea de marca si va permite sa ajungeti la un public mai larg 
  • Marketingul digital ofera mult mai multe facilitati si posibilitati pentru companie, dar si pentru angajati datorita mediului de lucru online
  • Rezultatele privind performanta companiei sunt mult mai precise decat inainte, dar si usor observabile
  • Marketingul digital face posibila dobandirea unor clienti noi, detectarea clientilor potentiali si, astfel, iesirea din competitie datorita unei strategii personalizate

Marketing digital si PR-ul online

Relatiile publice reprezinta o strategie importanta in vastul domeniu al marketingului digital. Ce este PR online? Ei bine, daca nu stiati, echipa Remote Marketing va poate ajuta inclusiv cu partea de PR online, tactica care isi propune sa dezvolte imaginea companiei dumneavoastra pe Internet, si anume reputatia sa electronica. Recenzii bune, firma bine cotata…Iti suna cunoscut, nu-i asa?

De fapt, o campanie de PR iti construieste credibilitatea pe web, prin crearea unei imagini pozitive pentru intreaga afacere. Comunitatile online si blogurile sunt principalele mijloace pentru dezvoltarea relatiilor publice si impartasirea valorilor companiei. Astfel, necesitatea de a fi in permanenta legatura cu cei sunt interesati de serviciile dumneavoastra este o conditie pentru a avea succes in afaceri. Este important sa stiti cum sa va tineti clientii aproape, livrandu-le nu doar servicii si produse, ci si informatii care le-ar putea fi utile in viata de zi cu zi.

Leave a Comment