Audit gratuit pentru o campanie Google Ads reușită

Este bine cunoscut faptul că în ultimii ani Google Ads a devenit una dintre cele mai eficiente și utilizate metode de promovare a unui brand, datorită listei lungi de avantaje pe care le conferă, în raport cu metodele de publicitate tradițională.

Avantajele utilizării campaniilor Google Ads

În primul rând, publicitatea tradițională căpătase o reputație nu tocmai pozitivă în rândul publicurilor, din cauza caracterului invaziv de care dădea dovadă. Altfel spus, de cele mai multe ori, mesajele publicitare erau difuzate în momente în care publicul nu își dorea să le vadă, intervenind în bunul demers al activităților zilnice. Mai mult decât atât, având în vedere faptul că acest gen de intervenție era considerată agasantă, se încerca evitarea ei prin tot felul de metode, mesajul fiind transmis parțial, sau complet ignorat. Se reducea astfel masiv rata de succes a reclamelor. În cazul campaniilor Google Ads, tocmai acest aspect s-a dorit a fi evitat. Și astfel, mesajele publicitare apar doar în momentul în care publicul este interesat de subiectul pe care acestea le prezintă și le caută în mod voluntar. Mai mult, această căutare voluntară denotă și faptul că acesta este dispus să facă și o achiziție pe acel segment și astfel, rezultatele dorite sunt mult mai predispuse spre a se materializa.

Un alt avantaj este dat de posibilitatea de a contura o nișă cât mai strictă din punct de vedere al parametrilor descriptivi, ceea ce conduce la o mai bună gestionare a bugetelor. Astfel că, nu doar că puteți selecta perioada de derulare a campaniilor, intervalele orare sau categoriile de public vizate, ci stabiliți și zona geografică în care să ruleze, cât și spațiile de difuzare. Mai mult, plata se face în acest caz strict pe numărul de accesări ale anunțului publicitar, și nu pe vizualizare, ceea ce eficientizează întreg procesul.

Nu în ultimul rând, fiecare campanie este realizată în conformitate cu nevoile și rezultatele dorite ale brandului. Astfel că, înainte de a demara orice fel de acțiune de promovare este necesară o analiză amănunțită a stadiului în care se situează brandul la momentul respectiv. Dat fiind faptul că acest pas este cel mai important pentru a realiza o strategie eficientă, la WiseVision realizăm un audit Google Ads gratuit. În acest mod ne dorim să vă aducem la cunoștință tot ceea ce trebuie realizat în vederea unui parcurs dezirabil pentru brandul dumneavoastră, în același timp în care aveți posibilitatea de a interacționa cu echipa noastră și să vă convingeți de abilitățile noastre. Realizând un audit bine documentat, vom avea un fundament pe care să punem bazele întregii campanii, în totală concordanță cu natura, personalitatea și nevoile brandului, garantând șanse mult mai mari de atingere a rezultatelor dorite.

Leave a Comment